Bezzna

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 8 januari 2013 15:02

Nu äter jag mellis! Det blev special k med mjölk och en yougurt dricka :)

Av Julia - 5 januari 2013 20:40

Ja rubriken avslöjar allt! Det är familje mys framför brasan :) Jag grillar marsmellows :)

Av Julia - 5 januari 2013 12:00

Hej! Jag sa ju igår att jag skulle göra ett långt innlägg men jag blev för trött och hann inte så jag somnade. Så det får bli ett nu. igår kväll tittade jag på gladiatorerna och åt glass med oboy pulver :) Nu tränar jag på sjuans och sexans tabell. Snart ska jag, (kanske Elin) och Matilda gå ner på krilles och äta. Mamma och Pappa är på ikea. Det är så roligt för när man ska handla några saker på ikea så kommer man hem med flera kassar. Och 5 kr fika! Jag älskar ikea för det är låga priser och jätte roliga saker. Men nu tängte jag ialla fall ge några blogg tips! : www.theamazingfreaks.wordpress.com och www.nattstad.se/emmislife (Emma är min kusin) 

Det var typ allt för jag kommer inte på ngt mer....Eller jo föresten tängte jag lägga ut en video när leo gör trix. detvar allt så tack och hej, leverpastej <3

Av Julia - 4 januari 2013 13:55

Nu har jag fått mitt öppna och stäng skal och så här ser det ut!

Av Julia - 4 januari 2013 13:18

Nu dansar jag just dans 4! Min kompis hade med det till mig när hon kom. Jag kan säga att hela rummet luktar svett för alla svettas! Blev ett kort inlägg idag men kan lägga ut ett längre i kväll :)

Av Julia - 3 januari 2013 13:34

Jäjj idag fick jag mina skal jag beställt på fyndiq.se ! Jag beställde en sköldpadda ett stäng och öppna skal och ett JB skal. Och i typ förra inlägget skrev jag att JB var mitt största fan men jag menade att JAG var hans största fan ;) blev ett långt inlägg idag men här kommer bilder på mina skal :) Lite suddiga men aja :) (Väntar på mitt öppna och stäng skal)

Av Julia - 3 januari 2013 13:23

Igår bakade jag fina cupcaks :) så här ser dom ut :)

Presentation


Hej Hej, jag är Julia :)
Och jag tänkte blogga här :P

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards